Załącznik nr 3

Orchowo, 25.03.2021r.

WÓJT GMINY ORCHOWO

PP.271.14.2021

ZAPYTANIE OFERTOWE

o wartości poniżej 130.000 złotych

na: sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę chodnika w ciągu drogi gminnej ul. Reja w Orchowie.

 

1.    ZAMAWIAJĄCY: Gmina Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo,
NIP: 6671735111, REGON: 311019378,
tel. (63) 2684090, e-mail: ug@orchowo.pl

2.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę chodnika w ciągu drogi gminnej ul. Reja w Orchowie, działka nr 425.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:

- Dokumentacja będzie obejmować:

a)    Projekt budowlano–wykonawczy – 5 egz. w formie papierowej oraz 2 egz. w formie elektronicznej (1 egz. w wersji edytowalnej oraz 1 egz. PDF),

b)    Kosztorys inwestorski szczegółowy oraz ofertowy – 2 egz. w formie papierowej oraz 2 egz. w formie elektronicznej (1 egz. w wersji edytowalnej oraz 1 egz. PDF),

c)    Przedmiar robót – 2 egz. w formie papierowej oraz 2 egz. w formie elektronicznej (1 egz. w wersji edytowalnej oraz 1 egz. PDF),

d)    Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla zakresu robót objętych przedmiotem umowy – 2 egz. w formie papierowej oraz 2 egz. w formie elektronicznej (1 egz. w wersji edytowalnej oraz 1 egz. PDF),

e)    Mapę do celów projektowych – 5 egz. w wersji papierowej,

f)     Projekt stałej organizacji ruchu - 2 egz. w formie papierowej (1 egz. w wersji edytowalnej oraz 1 egz. PDF),

- Uzyskanie wszelkich ekspertyz, badań, opinii, pozwolenia wodno-prawnego (jeśli wymagane), uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji – pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej.

- Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania objętego powyższą dokumentacją na warunkach określonych w umowie.

- Wykonawca opatrzy wyżej wymienione opracowanie w wykaz zawartości dokumentacji oraz pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami, w tym Prawa zamówień publicznych  i jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

- Dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych.

- Dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności: technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji.

- Przebudowa istniejącej infrastruktury, w tym podziemnej w przypadku takiej konieczności.

- Dokonanie niezbędnych uzgodnień dokumentacji wynikających z wytycznych instytucji biorących udział w procesie uzgadniania przedmiotowej dokumentacji.

- Wykonawca przed przestąpieniem do projektowania dokona wizji lokalnej w celu zdobycia na swoją odpowiedzialność i ryzyko dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania dokumentacji.

- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie żądania, roszczenia i koszty stron trzecich, spowodowane naruszeniem przez siebie w trakcie realizacji przedmiotu umowy praw autorskich, patentowych, znaków towarowych, itp.

4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 100 dni od zawarcia umowy.

5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

1) Oferta w języku polskim na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;

2) Oświadczenie o spełnieniu warunków i niepodleganiu wykluczeniu z systemu zamówień publicznych - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;

3) Referencje lub faktury potwierdzające wykonanie minimum jednej dokumentacji projektowej na budowę chodnika w okresie ostatnich 3 lat.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

6. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW:

W postępowaniu mogą brać udział oferenci spełniający łącznie następujące warunki:

1)    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

a)    Nie zalegają z uiszczeniem należnych opłat na rzecz: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, Urzędu Miasta lub Gminy.

b)    Osoby upoważnione do podpisywania umowy nie zostały skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego.

c)    Nie otwarto wobec nich likwidacji.

d)    Nie ogłoszono upadłości.

2)    Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji zadań będących przedmiotem zamówienia.

Przez wiedzę i doświadczenie w realizacji zadań będących przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie działalność w branży drogowej w ciągu minimum ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert polegającą na projektowaniu budowy lub przebudowy dróg i chodników.

3)    Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz potencjałem kadrowym do wykonania zamówienia.

Przez potencjał techniczny do wykonania zamówienia Zamawiający rozumie posiadanie przez Wykonawcę urządzeń i narzędzi niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Przez potencjał kadrowy Zamawiający rozumie osoby z uprawnieniami dot. projektowania dróg i chodników.

4)    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie przedmiotowego zamówienia.

Przez sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą należyte wykonanie przedmiotowego zamówienia zamawiający rozumie: realizację całości zadania ze środków własnych Wykonawcy.

5) Wykonawca przedmiot zamówienia musi wykonać przy użyciu własnych materiałów i narzędzi.

7. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY: cena brutto waga kryterium 100% oraz gwarancja minimum 36 miesięcy.

8. MIEJSCE ORAZ TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:

Ofertę można przekazać tylko i wyłącznie:

1)    Osobiście do siedziby Urzędu Gminy Orchowo ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Budowa chodnika - dokumentacja”;

2)    Pocztą tradycyjną na ww. adres urzędu z dopiskiem „Budowa chodnika - dokumentacja”.

Termin składania ofert do 01.04.2021r. do godz. 12:00. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 12:20 w sali posiedzeń urzędu I piętro.

9. INFORMACJE DODATKOWE:

Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnej oferty bez podania przyczyny.

Osoba do kontaktu Piotr Bukowski tel. (63) 268-40-90 wew. 31

10. ZAŁACZNIKI:

1. Formularz oferty cenowej.

2. Oświadczenie oferenta.

 

                                                                                                                        Wójt Gminy Orchowo

                                                                                                                        /-/ Jacek Misztal