Załącznik nr 3
Orchowo, 25.03.2021r. WÓJT GMINY ORCHOWO PP.271.14.2021 ZAPYTANIE OFERTOWE o wartości poniżej 130.000 złotych na: sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę chodnika w ciągu drogi gminnej ul. Reja w Orchowie. 1. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo, 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę chodnika w ciągu drogi gminnej ul. Reja w Orchowie, działka nr 425. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: - Dokumentacja będzie obejmować: a) Projekt budowlano–wykonawczy – 5 egz. w formie papierowej oraz 2 egz. w formie elektronicznej (1 egz. w wersji edytowalnej oraz 1 egz. PDF), b) Kosztorys inwestorski szczegółowy oraz ofertowy – 2 egz. w formie papierowej oraz 2 egz. w formie elektronicznej (1 egz. w wersji edytowalnej oraz 1 egz. PDF), c) Przedmiar robót – 2 egz. w formie papierowej oraz 2 egz. w formie elektronicznej (1 egz. w wersji edytowalnej oraz 1 egz. PDF), d) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla zakresu robót objętych przedmiotem umowy – 2 egz. w formie papierowej oraz 2 egz. w formie elektronicznej (1 egz. w wersji edytowalnej oraz 1 egz. PDF), e) Mapę do celów projektowych – 5 egz. w wersji papierowej, f) Projekt stałej organizacji ruchu - 2 egz. w formie papierowej (1 egz. w wersji edytowalnej oraz 1 egz. PDF), - Uzyskanie wszelkich ekspertyz, badań, opinii, pozwolenia wodno-prawnego (jeśli wymagane), uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji – pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. - Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania objętego powyższą dokumentacją na warunkach określonych w umowie. - Wykonawca opatrzy wyżej wymienione opracowanie w wykaz zawartości dokumentacji oraz pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami, w tym Prawa zamówień publicznych i jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. - Dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych. - Dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności: technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. - Przebudowa istniejącej infrastruktury, w tym podziemnej w przypadku takiej konieczności. - Dokonanie niezbędnych uzgodnień dokumentacji wynikających z wytycznych instytucji biorących udział w procesie uzgadniania przedmiotowej dokumentacji. - Wykonawca przed przestąpieniem do projektowania dokona wizji lokalnej w celu zdobycia na swoją odpowiedzialność i ryzyko dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania dokumentacji. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie żądania, roszczenia i koszty stron trzecich, spowodowane naruszeniem przez siebie w trakcie realizacji przedmiotu umowy praw autorskich, patentowych, znaków towarowych, itp. 4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 100 dni od zawarcia umowy. 5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1) Oferta w języku polskim na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków i niepodleganiu wykluczeniu z systemu zamówień publicznych - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego; 3) Referencje lub faktury potwierdzające wykonanie minimum jednej dokumentacji projektowej na budowę chodnika w okresie ostatnich 3 lat. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 6. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: W postępowaniu mogą brać udział oferenci spełniający łącznie następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) Nie zalegają z uiszczeniem należnych opłat na rzecz: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, Urzędu Miasta lub Gminy. b) Osoby upoważnione do podpisywania umowy nie zostały skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego. c) Nie otwarto wobec nich likwidacji. d) Nie ogłoszono upadłości. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji zadań będących przedmiotem zamówienia. Przez wiedzę i doświadczenie w realizacji zadań będących przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie działalność w branży drogowej w ciągu minimum ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert polegającą na projektowaniu budowy lub przebudowy dróg i chodników. 3) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz potencjałem kadrowym do wykonania zamówienia. Przez potencjał techniczny do wykonania zamówienia Zamawiający rozumie posiadanie przez Wykonawcę urządzeń i narzędzi niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Przez potencjał kadrowy Zamawiający rozumie osoby z uprawnieniami dot. projektowania dróg i chodników. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie przedmiotowego zamówienia. Przez sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą należyte wykonanie przedmiotowego zamówienia zamawiający rozumie: realizację całości zadania ze środków własnych Wykonawcy. 5) Wykonawca przedmiot zamówienia musi wykonać przy użyciu własnych materiałów i narzędzi. 7. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY: cena brutto waga kryterium 100% oraz gwarancja minimum 36 miesięcy. 8. MIEJSCE ORAZ TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: Ofertę można przekazać tylko i wyłącznie: 1) Osobiście do siedziby Urzędu Gminy Orchowo ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Budowa chodnika - dokumentacja”; 2) Pocztą tradycyjną na ww. adres urzędu z dopiskiem „Budowa chodnika - dokumentacja”. Termin składania ofert do 01.04.2021r. do godz. 12:00. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 12:20 w sali posiedzeń urzędu I piętro. 9. INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnej oferty bez podania przyczyny. Osoba do kontaktu Piotr Bukowski tel. (63) 268-40-90 wew. 31 10. ZAŁACZNIKI: 1. Formularz oferty cenowej. 2. Oświadczenie oferenta. Wójt Gminy Orchowo /-/ Jacek Misztal
NIP: 6671735111, REGON: 311019378, tel. (63) 2684090, e-mail: ug@orchowo.pl