tel.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Dostarczenie materiałów wodociągowych:
- Rura PCV O90 w ilości 212 szt. odcinki 6 m.
- zasuwa (krótka) O 90 w ilości 12 szt.
- zasuwa O 110 mm w ilości 2 szt.
- trójnik żeliwny O 110/90 w ilości 2 szt.
- trójnik żeliwny O 90/90 w ilości 7 szt.
- hydrant O 80 nadziemny w ilości 8 szt.
- stopa do hydrantu O 80 w ilości 8 szt.
- króciec O 100 w ilości 4 szt.
- króciec O 90 w ilości 14 szt.
- uszczelki O 90 w ilości 50 szt.
- uszczelki O100 w ilości 10 szt.
- pasta poślizgowa 20 kg
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wymagany okres wykonywania zamówienia: w terminie 14 dni od daty otrzymania zlecenia. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia będzie płatne przez Zamawiającego przelewem na konto, w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury za zlecenie.
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Oferent powinien sporządzić ofertę w języku polskim na formularzu ofertowym
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
3. Każdy wykonawca przedkłada tylko jedną ofertę.
4. Ofertę należy umieścić w kopercie na adres: Urząd Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo z opisem „dostarczenie materiałów wodociągowych” Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątkami imiennymi.
5. Termin związania ofertą: od upływu terminu rozstrzygnięcia zapytania ofertowego do 30.06.2021r.
6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
7. Cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty realizacji usługi z rozbiciem na kwotę netto i brutto
5. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Do oferty należy dołączyć: deklaracje zgodności towaru spełniającego wymogi polskiej normy, rury PVC cechowane na ciśnienie 1,0 MPa, atesty higieniczne na system przewodów rurowych z PVC i pozostałą armaturę hydrauliczną.
6. MIEJSCE ORAZ TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej zaadresowanej kopercie z dopiskiem „dostarczenie materiałów wodociągowych”. W terminie do dnia 07.06.2021 (poniedziałek) do godz. 8.00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Orchowie ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo – osobiście, drogą pocztową lub elektronicznie na adres gospodarka.komunalna@orchowo.pl
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.06.2021r. o godz. 9.00 w siedzibie Urzędu Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo.
3. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 07.06.2021r.a wyniki tej oceny i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony o godz. 12.00 w siedzibie Urzędu Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo.
4. Oferty złożone po terminie będą zwrócone składającym bez otwierania.
5. Oferent może, przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7. OCENA OFERT:
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryteriów: najniższa cena brutto (łączna wartość brutto podanych w tabeli usług jednostkowych). Oceny wypełniania kryteriów dokonuje się poprzez porównanie oferty badanej do oferty najkorzystniejszej
2. Wygrywa oferta cenowa, która uzyska największą ilość punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która ma najniższą cenę łączną brutto oraz spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty, o czym poinformuje niezwłocznie oferentów.
8. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów, którzy złożyli oferty w terminie ustalonym w pkt. VI.3
9. INFORMACJE DODATKOWE:
Dodatkowych informacji udzielają:
Piotr Wędzikowski tel. 605857050 lub 63 26 84 090 wew. 29 email: gospodarka.komunalna@orchowo.pl
10. ZAŁACZNIKI:
Wzór formularza ofertowego – załącznik nr 1
Tabela cen jednostkowych do zapytania ofertowego – załącznik nr 2
Wójt Gminy Orchowo
/-/ Jacek Misztal
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
Formularz ofertowy
OFERTA CENOWA
NA WYKONANIE ZADANIA
Nazwa zadania: dostarczenie materiałów wodociągowych
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA ORCHOWO
62-436 ORCHOWO, ul. KOŚCIUSZKI 6
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa wykonawcy: ……....................................................................................................
Dokładny adres: …………….......................................................................................................
Telefon: ........................................................................................................................................
faks:.................................................... e-mail:……………………………..………………
NIP…………………………………….… REGON……………...………………………
Nazwisko osoby do kontaktu …………….………………………………
1. Wartość przedmiotowego zadania ustala się zgodnie z tabelą cen jednostkowych za dostarczenie materiałów wodociągowych w wartości ……………….. zł brutto……………….. zł netto (słownie………………………………………………………)
2. Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie: ………………… dni i udzielamy ………………..…. gwarancji na dostarczony materiał hydrauliczny.
3. W pełni akceptujemy postanowienia zawartej umowy*.
4. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 14 dni od daty złożenia faktury.
5. W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy
w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
......................dn....................... …........................................................
(pieczęć i podpis wykonawcy)
(* jeśli jest wymagane)
Tabela cen jednostkowych, załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
dostarczenie rury wodociągowej o średnicy 110mm/6m w ilości 634 szt |
Cena jednostkowa |
szt |
Wartość netto |
Wartość brutto |
Rura PCV O90 w ilości 212 szt. odcinki 6 m.
- zasuwa (krótka) O 90 w ilości 12 szt.
- zasuwa O 110 mm w ilości 2 szt.
- trójnik żeliwny O 110/90 w ilości 2 szt.
- trójnik żeliwny O 90/90 w ilości 7 szt.
- hydrant O 80 nadziemny w ilości 8 szt.
- stopa do hydrantu O 80 w ilości 8 szt.
- króciec O 100 w ilości 4 szt.
- króciec O 90 w ilości 14 szt.
- uszczelki O 90 w ilości 50 szt.
- uszczelki O100 w ilości 10 szt.
- pasta poślizgowa 20 kg
|
|
212
12
2
2
7
8
8
4
14
50
10
20 |
|
|
Oświadczam, że:
1. Ceny brutto w tabeli cen jednostkowych zawierają wszystkie koszty wykonania zamówienia, jakie ponosi Wykonawca w przypadku wyboru najniższej oferty wraz z dostawą towaru do zamawiającego.
2. Akceptuję termin realizacji zamówienia,
3. Uzyskałem wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.
………………………………….……………
(miejscowość, data)
…………………………………………………………………………………………
(podpis i pieczątka wykonawcy lub uprawnionego przedstawiciela wykonawcy )