
Komunikat MRPiPS - Obsługa zgłoszeń nieprawidłowości w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w związku z sygnałami dotyczącymi rodzin zgłaszających problemy z uprawnieniami do Polskiego Bonu Turystycznego przesyła wskazówki dotyczące sposobu postępowania przez osoby zgłaszające problem.
Obsługa zgłoszeń nieprawidłowości w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego
Osoba zgłaszająca problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinna skontaktować się z infolinią Polskiego Bonu Turystycznego:
tel. 22 11 22 111
e-mail: bon@zus.pl
Wskazane jest żeby osoba taka dysponowała:
· danymi identyfikacyjnymi (imię, nazwisko, PESEL, a jeśli nie nadano to seria i nr dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do bonu)
· podała dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail)
· przedstawiła krótki opis problemu.
W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która:
1. dokonuje wstępnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu.
2. wprowadza informację na temat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń.
Następnie:
1. Infolinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania.
2. POT prowadzi postępowanie wyjaśniające.
3. POT wydaje decyzję administracyjną.
4. POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości bonu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Natalia Durska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Natalia Durska |
Data wprowadzenia: | 2020-08-05 10:47:19 |
Opublikował: | Natalia Durska |
Data publikacji: | 2020-08-05 10:54:59 |
Ostatnia zmiana: | 2020-08-05 11:00:14 |
Ilość wyświetleń: | 296 |