Protokół Nr 26/08 ze wspólnego posiedzenia Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Opieki Społecznej oraz Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska, Działalności Gospodarczej i Budżetu Rady Gminy Orchowo z dnia 24 listopada 2008r.
Data posiedzenia: 2008-11-24
Status: Zakończone
Porządek posiedzenia: 1.Otwarcie wspólnego posiedzenia Komisji Oświaty i Komisji Rolnictwa. 2. Stwierdzenie prawomocności obrad. 3. Przyjęcie porządku obrad. 4. Przyjęcie protokołów: 1) nr 22/08 z posiedzenia Komisji Rolnictwa z dnia 28 października 2008r., przez członków Komisji Rolnictwa 2) nr 25/08 z posiedzenia Komisji Oświaty z dnia 22 października 2008r. przez członków Komisji Oświaty 5. Informacje dotyczące rolnictwa i ochrony środowiska - przedstawiciel ODR, członkowie Izby Rolniczej. 6. Przyjęcie planów pracy Komisji Oświaty i Rolnictwa na 2009r - druk nr 187 7. Informacje Kierownika GOPS dotyczące zakresu pomocy społecznej na terenie gminy. 8. Projekt budżetu Gminy Orchowo na rok 2009 - analiza i wnioski. 9. Analiza mienia komunalnego gminy z wyszczególnieniem działek przeznaczonych do sprzedaży i dzierżawy. 10. Opiniowanie projektów uchwał: 1) w sprawie powierzenia zadań w zakresie uporządkowania gospodarki odpadami do realizacji Związkowi Międzygminnemu "Koniński Region Komunalny" - druk nr 179, 2) w sprawie zmiany uchwały Nr XVII/117/08 Rady Gminy Orchowo z dnia 7 lutego 2008r. w sprawie określenia zasad gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Orchowo - druk nr 180, 3) w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków - druk nr 181, 4) w sprawie przyjęcia Strategii integracji i rozwiązywania problemów społecznych Gminy Orchowo na lata 2008 - 2015 - druk nr 182, 5) w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2008 - druk nr 183, 6) w sprawie zmiany uchwały Nr XII/74.07 Rady Gminy Orchowo z dnia 23 sierpnia 2007r. w sprawie udzielenia poręczenia wekslowego - druk nr 184. 7) innych projektów uchwał. 11. Wnioski i sprawy bieżące. 12. Zakończenie.